2012. december 8., szombat

Az én párizsom képekben

Összeszedtem pár képet, melyek a kedvenceim lettek az eddig itt töltött időben.

AutoLib - elektromos autó töltőállomás.
 A rendszer megegyezik a Vélib-bel, vagyis bárki kibérelheti ezt az autót is. 

Leonardo da Vinci egyetem az üzleti negyedben, ide jártam könyvtárba

Ezen a kapualjon megragadt a tekintetem

Nevem a falon egy installáció részeként a Modern Művészetek Múzeumában

Szeretlek -  a világ minden nyelvén. Egyszerű és nagyszerű ötlet street artban testet öltve

Ízléses francia uzsonnám

Chateau de Chambord

Diadalív augusztus végén
Vacsora a Montmartre-on Andrissal megérkezése napján
Elefántok az Arab Intézet előtt

Miró képek és művészetre éhes fiatal közönsége a Pompidou Centerben

Kilátás a Pompidouból a Notre Dame-ra

Shakespeare and Co.

A La Defense karácsonyi öltözetben

A Monoprix ebben az épületben kapott helyet.
Csodálatosan szép ez az épület, és itt van a sarkon!

A másik sarok - Rue de Palestro
Montmartre - Sacre Coeur - Manci

Dalí képben Enivel - Pompidou Center

Ebéd a Josephine Bakery-ben. Életem legfinomabb croissant-ját ettem itt!

Egy igazán jó étteremben (Gladines) Astriddal, Enivel és Thomas-val 
A Sacré Coeur és én télen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése